Veelgestelde vragen

In onze showroom vindt u een uniek aanbod op het gebied van wonen, slapen, verlichting, wand en raam bekleding, vloeren en vloerbekleding, kast-, opbergsystemen en keukens. 

Met een oppervlakte van 1200m2 aan inspiratie staan verschillende merken en stijlen met name in het hoge segment van modern design. 
Alle meubels kennen uiteenlopende uitvoeringen om zo uw interieur helemaal aan te passen. Van deze mogelijkheden vindt u de verschillende kleur en materialen stalen bij Gulden Interieur. 

Met plezier laten wij u persoonlijk de mogelijkheden zien en ervaren. Indien u dat zou willen, kunnen we samen van gedachten wisselen en een mooi plan voor u samen stellen.

  • Maandag 13:00 – 18:00
  • Dinsdag t/m vrijdag 9.30 – 18.00
  • Zaterdag 9.30 – 17.00
  • Eerste zondag van de maand 12.00 – 17:00

Gulden Interieur beschikt over een eigen parkeer terrein direct voor de deur. 

Ja graag. U bent altijd van harte welkom, zowel met als zonder afspraak onze showroom te bezoeken. 

Als u een afspraak maakt, bent u verzekerd dat op uw moment een (uitgebreid) deskundig advies mogelijk is.

Wanneer u het fijn vind om op afspraak te komen kunt contact met ons opnemen via:
Tel: 010 – 413 55 25
Mail: info@gulden-interieur.nl

Interieur Advies

  • Vrijblijvend advies
    Bij Gulden Interieur krijgt u altijd vrijblijvend advies, passend bij uw vraagstelling, urgentie en moment van oriëntatie. Wellicht zijn de bouwtekeningen nog in ontwikkelingen, misschien is het moment om de sleutels van uw nieuwe huis in ontvangst te nemen al in zicht of wilt u uw huidige woning een nieuwe inrichting geven tot uw droom huis.
  • Op locatie of in de showroom
    Wanneer in het belang van het advies raadzaam is om op locatie de ruimte te ervaren, maten op te meten of stalen te bekijken komen wij graag persoonlijk bij u langs. Elk ontwerp word vervolgens terug gekoppeld naar de showroom waar wij alle materialen stalen paraat hebben om samen met u te werken aan een mooi eindresultaat.

    Tevens is er de mogelijkheid om een 3-D tekening van uw toekomstige interieur te laten maken.

Een interieuradvies is geheel vrijblijvend en kost u helemaal niks.

Wij beschikken over alle materialenstalen van de merken waarmee wij samenwerken. Deze zijn ter bezichtiging één dag mee naar huis te nemen. 
Ook is het mogelijk dat onze adviseurs samen met u op locatie kijken naar de juiste materialen voor een volledig advies. 

Betalingen

Betaalmogelijkheden

De betaling in de winkel kan via met PIN of contant.

De betaling bij een bezorging kan via: mobiele pin, contant of via een banktransfer. Deze 3 mogelijkheden kunnen ook onderling worden gecombineerd.

Bij grotere aankopen raden wij u aan te informeren naar het pinlimit van uw bank en deze indien nodig (tijdelijk) te wijzigen.

Bij iedere opdracht werken wij met een aanbetaling van 25%. Het resterende bedrag vragen wij u bij ontvangst te betalen of indien gewenst vooraf over te maken.

Uw aanbetaling is veilig en gegarandeerd omdat we actief lid zijn van CBW Wonen. 

Bij grotere aankopen raden wij u aan te informeren naar het pinlimit van uw bank en deze indien nodig (tijdelijk) te wijzigen.

De uitvoerende monteur is uitgerust met een mobiele pin. Het kan voorkomen dat er storing is op het netwerk en de mobile pin niet functioneert. Onze medewerkers hebben dan eenmalige machtigingen bij zich, die ze u vragen te ondertekenen.

Bezorgen en monteren

De algemene levertijd van meubelen is 3 maanden. Er zijn fabrikanten die garanderen dat het binnen 6 weken kan worden geleverd, vraag hiernaar bij onze adviseurs. Lampen en gordijnen hebben vaak een levertijd tussen de 4 tot 9 weken. Uw adviseur zal u dit aangeven.

Helaas komt het nog steeds voor dat fabrikanten niet altijd de gewenste levertijd halen. Soms is het er eerder maar soms zijn ze ook te laat. We informeren u dan ook altijd over de te verwachten levertijd, niet de exacte levertijd. Vraag naar onze mogelijkheden als u hierdoor een probleem ondervindt.

Het bezorgen van uw meubels is de eindfase van uw bestelling en tevens een feestelijk moment om naar uit te kijken. Daarom is ook dit een belangrijk onderdeel van onze service. 

Wanneer wij de meubelen van uw opdracht bestellen, wachten wij volgens afspraak met u totdat, of alles bij ons in het magazijn aanwezig is of dat er een deel levering zal plaatsvinden. Hierdoor kunnen wij één of meerdere momenten van bezorgen met u afspreken. De planning van ons bedrijf neemt hierover persoonlijk contact met u op. 
Ook de monteurs zijn bij ons bedrijf in dienst en plaatsen uw meubelen persoonlijk en op de afgesproken locatie.

Ons eigen vervoer (auto, cabine wagen, grote bus of vrachtwagen) wordt gebruikt voor bezorgen.

Indien u hoger woont dan begane grond en er is geen lift: aanwezig is, defect is of door de omvang van het product niet te gebruiken is, huren we een externe lift in. Dit geldt voor: fauteuils die zijn uitgevoerd met mechanica, banken en tafels, hele zware of te lange voorwerpen, elementen.

De kosten worden aan u doorbelast, vraag naar het tarief bij uw adviseur (2023 € 175,-)  

De bezorging word gedaan door onze eigen monteurs. Zij zijn gekwalificeerd in zowel het installeren als maken van meubelen. Door het nauwe contact en directe samenwerking tussen de monteurs en uw adviseur kunnen wij ook dit onderdeel van het proces goed en soepel laten verlopen. 

Tevens beschikken wij over een goed netwerk voor extern specialistisch werk waarmee wij u kunnen ontlasten van de organisatie en vragen rondom uw droomhuis. 

Nee, u hoeft niet zelf aanwezig te zijn. Het is mogelijk om door iemand anders de monteurs binnen te laten of uw sleutel bij ons in bewaring te geven. 

Het is wel van belang dat: 

  • De ruimte waar de meubels gemonteerd moeten worden en de weg daar naartoe vrij is.
  • Er een betaalmogelijkheid is voor het resterende bedrag bij aflevering.

In verband met mogelijke verkeersvertraging word bij het maken van een afspraak een tijdstip afgesproken van 2 uur waar binnen de monteurs arriveren. Indien de werkzaamheden langer duren dan 1 uur, geven we aan hoeveel tijd verwacht wordt. 

Vooraf maken wij een inschatting uit ervaring over de tijdsduur van de opdracht. Deze kan afwijken.

Overig

Bij elk merk gelden verschillende garantie voorwaarden. Onze adviseurs informeren u graag over de voorwaarden van het product naar uw keuze. Ten allen tijden zijn wij uw persoonlijke aanspreekpunt voor al uw vragen. 

Als interieurspecialist zijn wij aangesloten bij CBW Wonen: een branche organisatie die erop toeziet dat u veilig bent van uw aankopen voor nu en in de toekomst.

Wanneer u na aankoop aanspraak wilt maken op de garantie kunt u telefonisch contact met ons opnemen (010 – 413 55 25) of via de mail. 
Bij een bezwaar dient u een duidelijke foto van de meubel en een beschrijving van de klacht te mailen naar: info@gulden-interieur.nl.
Wij laten u weten wat er mogelijk is en welke stappen er ondernomen gaan worden.

Hoeveel onderhoud uw meubelen nodig hebben, hangt af van de hoeveelheid zon, luchtvochtigheid en het type materiaal. 
Onze adviseurs kunnen u precies adviseren wat in uw situatie het meest geschikt is. 
Hiervoor kunt u met ons telefonisch contact opnemen (010 – 413 55 25), langskomen in de showroom of een mail sturen.